Кошик
3133 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (97) 562-77-15
+380 (93) 261-03-28
+380 (98) 725-97-95
"ТІККО" Інтернет-магазин
Кошик

Повернення та обмін

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Увага!
При отриманні посилки, НА ПОШТІ  уважно огляньте упаковку та сам товар на наявність механічних пошкоджень!
Претензії щодо механічних пошкоджень після отримання посилки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
 

У разі виявлення механічних пошкоджень
- складіть акт пошкодження разом із співробітником служби доставки та відмовтеся від отримання посилки
- повідомте нам про ситуацію, що склалася.
 
Протягом 24-ох годин (після отримання повернення) Вам на вибір
-Буде компенсована сума покупки (якщо товар був оплачений)
-відправлено аналогічний товар на заміну пошкодженому

Подальший розгляд служби доставки ми беремо на себе!


Якщо товар працює неналежним чином чи вийшов з ладу раніше гарантійного терміну. В такому випадку потрібно:

- Повідомити менеджера у якого робили покупку про ситуацію що склалась (можливо проблему вдасться вирішити дистанційно)
- Якщо проблему не вирішено, відправте товар на гарантійне обслуговування (доставка сплачується в одну сторону за Ваш рахунок, відправку назад оплачуємо ми). 
- Обов'язково повідомте менеджера про відправлення, і надішліть ТТН !

Повернення

Товар, придбаний у нашому магазині, підлягає поверненню згідно із Законом "Про захист прав споживачів».

Для збереження за собою права на повернення Вам потрібно дотримуватись кількох простих правил:

- Поверненню підлягає лише товар належної якості, який не був у вжитку і не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей, слідів самостійного ремонту),
- немає слідів потрапляння рідини у виріб або на упаковку
- тільки в повній комплектації та оригінальній упаковці
- Минуло менше 14 днів з моменту придбання товару
- Його немає в переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню
 
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця!!!

 Що потрібно зробити, якщо з певних причин вирішили повернути товар:
1. Повідомте менеджера про намір повернути товар
2. Ретельно запакуйте посилку і надішліть на вказану менеджером адресу
3. Відправте менеджеру номер ТТН посилки та реквізити для повернення коштів
4. чекайте на повернення коштів

Увага!
Повернення коштів або обмін на інший товар здійснюється протягом доби (24 год.) після отримання посилки!

Кошти повертаємо, на рахунок з якого був оплачений товар!!!

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner